Lasik Ameliyatı

Lasik Ameliyatı, gözde farklı nedenlerden dolayı meydana gelen odaklanma sorunlarının giderilmesinde kullanılan son dönem teknolojisi tedavidir. Lasik ameliyatı göz çizdirme ya da lazerle göz tedavisi olarak bilinmektedir.

Excimer lazer tekniği kullanılarak operasyon bıçaksız lazer teknolojisi kullanılmasından dolayı günümüzde kullanılan güvenilir ve sağlıklı bir göz tedavi yöntemidir. Lazer tekniği kullanılarak numara düzeltme işlemi olan lasik ameliyatı gözdeki miyop, hipermetrop ve astigmat sorunlarının düzeltilmesinde oldukça başarılı bir tedavi yöntemidir.

Işığı kırma konusunda uzman olan bir lazer tedavi yöntemi olarak günümüzde yaygın bir kullanım alanına sahiptir. Halk arasında göz çizdirme ve gözlükten kurtulma ameliyatı olarak bilinen lasik ameliyatı fiyatları kişilere uygulanan tedavi planı sonrasında netlik kazanmaktadır.

$ 1.000

Başlayan Fiyatlarla

6-8 Saat

Operasyon Süresi

2.5 Gün

Türkiyede Kalma

0.5 Gün

Hastanede Kalma

2 Gün

Otelde Kalma

Odaklanma sorunların tedavisinde kullanılan ve oldukça güvenilir bir göz tedavisi olan lasik ameliyatı 18 yaşını doldurmuş ve son 1 yılda gözlük numaralarında değişim olmamış kişilerde güvenle uygulanabilen bir tedavi yöntemidir.

Bu ameliyat için başvuru yapan kişiler uzman hekim tarafından detaylı bir şekilde kontrol edilerek uzun bir göz muayenesinden geçirilir. 3 saate yakın bir sürede lasik ameliyat için uygun olup olmadığı hastanın belirlenir ve tedavi süreciyle ilgili detaylar hastaya aktarılır.

Oldukça güvenli bir göz tedavi yöntemi olmasına rağmen lasik ameliyat bazı durumlarda bazı kişilere uygulanması doğru olmayan bir tedavidir.

Uygulama yapılmasında sakınca olan kişiler 18 yaş altı olan, diyabet ve romatizmalı hastalıkları olan, hamile ve emzirme döneminde olan, gözde katarakt ve enfeksiyon sorunları yaşayan kişilerdir. Bu kişilerde uzman yönlendirmesi ve muayeneleri esas alınarak uygulama yapılamaz.

Hasta bu tedavi için öncelikle detaylı bir şekilde göz muayenesinden geçmelidir. Tüm göz kusurları uzman hekim tarafından kontrol edildikten sonra hasta lasik ameliyat süreciyle ilgili bilgilendirme alarak lasik ameliyat fiyatları hakkında da bilgi almak suretiyle tedaviye karar verir.

Uzman hekim tarafından hastanın tedaviye uygunluğu belirlenerek süreç başlar. Tüm tetkikler yapılarak durum değerlendirmesi yapılan hasta ameliyat günü için randevu alır.

Yapılacak olan işlemler tamamlandıktan sonra kişi lazer odasına alınır ve ameliyat uygun olan tedavi yöntemleriyle başlar. Lasik ameliyat fiyatları genellikle muayene sonrası netlik kazanacağından dolayı öncesinde net bir bilgi vermek doğru değildir.

Muayene sırasında tespit edilen diğer kusurlarda tedavi edilebilir. Göz tansiyonu gibi rahatsızlıklar mevcutsa önce tansiyon kontrol altına alınmalı ve ardından lazer tedavisine başlanmalıdır. İşlemlerin hepsi kesi olmadan ve lazer teknikleri kullanılarak yapıldığı için özellikle ameliyat korkusu olan kişiler için büyük avantaj sağlamaktadır.

Yapılan tüm işlemler ağrı hissi yaşanmadan tamamlanır. Lasik ameliyat sonrasında hafif bir ağrı hissi oluşabilir ve bu durumda uzman hekimin önerdiği ağrı kesicilerle çözüm bulunabilir. Operasyon sonrasında 2 saat boyunca batma, yanma ve sulanma yaşanması olası bir durumdur.

Göz beyazında operasyona bağlı olarak bir kızarıklık oluşur ve bu kızarıklık 15 gün sonunda kendiliğinden kaybolacaktır. Hasta kontrol amaçlı bir gece hastanede de tutulabilir ya da eve gönderilebilir.

Bu durumda Lasik ameliyat fiyatları için farklı maliyetler çıkmasına ve hastalara göre değişik fiyatlarla karşılaşılmasına neden olmaktadır. Bu ilk gece gözün korunması amacıyla hastaya koruyucu gözlük takılması tavsiye edilir.

Gözde bir bulanıklık oluşması normal kabul edilip tam netleşme genellikle 6 haftayı bulabilir. Hastanın durumuna bağlı olarak iyileşme süresi daha uzayabilir. Uzman hekim kontrolünde gözyaşı damlaları ve antibiyotik kullanımı yapılmalıdır.

Uzman hekimler iyileşme süreci olarak bir hafta dinlenme ve sonrasında işe dönmelerini önermektedir. Tedavi planı içinde yer alan her aparat ve teknik Lasik ameliyat fiyatları içinde yer almalıdır ve hasta ameliyat öncesinde Lasik ameliyat fiyatları hakkında detaylı bir şekilde bilgilendirilmelidir.

Operasyon sonrasında uzman hekim hastayı bir ay sonra ücretsiz bir şekilde kontrole çağırmaktadır. Bu süreç içerisinde dikkat edilmesi gereken noktalara hastalar dikkat ettiyse komplikasyon yaşanmadan başarılı bir tedavi süreci geçirilmiş, hasta göz sorunlarından tamamen kurtulmuş olur. Gözlük kullanmadan konforlu bir şekilde yaşamına devam etmektedir.

Hastaların operasyondan sonra konforlu bir şekilde görme duyularını geri kazandığı görülmektedir. Ağrısız ve acı olmadan gerçekleştirilen lasik ameliyatı oldukça güvenli ve bazı istisnalar hariç olmak üzere herkese güvenle uygulama yapılan bir göz tedavi yöntemidir.

Göz kusurlarının giderilmesinde en güvenilir yöntem olmasının yanı sıra aynı zamanda ülkemizde de dâhil olmak üzere tüm dünyada en sık başvurulan tedavi yöntemleri arasında yer almaktadır.

Kişilerin yorumları lasik ameliyat fiyatları hakkında da olumlu olup ucuza yaptıran kişi sayısı oldukça fazladır. Önemli olan kişinin uygunluğunun belirlenmesi ve doğru tedavi yöntemleri uygulanarak sağlıklı gözlere kavuşulmasını sağlamaktır.

Göz kusurlarının tedavisinde etkili bir yöntem olan operasyon sayesinde kişiler görme sorunlarına çözüm olarak sıklıkla bu operasyonu tercih etmektedirler.

Tercih ederken lasik ameliyat fiyatları hakkında da bilgi almak isterler. Lasik ameliyatı Türkiye’de oldukça ucuz maliyetlerle yapılmaktadır. Lasik ameliyatı fiyatları bu kadar ucuz olmasından dolayı yanılarak kalitesiz malzeme ve sağlıksız olan merkezler tercih edilmemelidir.

İşinde uzman ve deneyimli bir hekim tarafından işlemlerin gerçekleştirilmesi sağlanırsa komplikasyonlar oluşmadan başarılı bir lasik ameliyatı geçirilmesi kişiye sosyal hayatında fayda sağlayacaktır. Lasik ameliyatı fiyatları 2023 hakkında bilgi almak için bizlere ulaşabilirsiniz.