Ücretsiz Danışma

Plastik cerrahi bir cerrahi uzmanlık alanıdır. Birinin görünüşünü iyileştirmek ve yüz ve vücut dokusu kusurlarını yeniden yapılandırmak için kullanılabilir. Bu sorunlara hastalık, yaralanma (travma) veya doğum bozuklukları neden olabilir.

Plastik cerrahi, görünümün yanı sıra işlevi de geri yükler ve iyileştirir. Merkezi sinir sistemi (beyin ve omurilik) dışında anatominin herhangi bir yerindeki ameliyatı içerebilir. Plastik cerrahi şu amaçlarla yapılabilir:

Cilt kanseri, yara izleri, yanıklar, doğum lekeleri ve dövme silme dahil olmak üzere cilt sorunlarını ele alın.

Yüz kemiklerini yeniden şekillendirin

Anormal şekilli bir dış kulak, yarık damak ve yarık dudak gibi bir bebeğin doğduğu bir durumu (konjenital malformasyon) düzeltin

Estetik işlemlerden beklentiler

Estetik bir prosedür yaptırmayı seçmeden önce, beklentilerinizi dikkatlice düşünmeniz ve beklenen sonuçların tam bir açıklamasını almanız önemlidir.

Olası yan etkileri veya komplikasyonları ve işlemden sonra neler bekleyebileceğinizi sorun. Teknik veya prosedür, görünüşünüzü değiştirecek ve özgüveninizi geliştirebilir, ancak mutlaka ‘ideal’ vücut imajınızı vermeyecek veya hayatınızı değiştirmeyecektir.

Beklenen yeni görünümünüz için heyecan ya da operasyonla ilgili stres olsun, biraz endişe duymanız doğaldır. Bu duyguları doktorunuzla tartışmaktan çekinmeyin.

Plastik cerrahi hem rekonstrüktif hem de kozmetik prosedürleri içerir

Elektif ameliyatların çoğu ayakta tedavi bazında gerçekleştirilir, ancak acil hastaneye yatış gerekli olursa, uygun bakım için hızlı bir şekilde hastaneye yatırılabileceğinizden emin olmak istersiniz.

Her hasta ameliyat sonrası ağrıyı farklı şekillerde tolere eder. Cerrahınız, herhangi bir rahatsızlığı en aza indirmeye yardımcı olmak için uygun ağrı kesici ilaçları yazacaktır. Genel olarak, çoğu yüz estetiği ameliyatı, ameliyat sonrası minimum rahatsızlık verir.