Whatsapp Whatsapp
Telefon Hemen Ara

Post Bariatrik Cerrahi

Vücudun birçok farklı bölgesinde uygulanabilen post bariatrik cerrahi uygulamaları ile kısa sürede istenilen vücuda sahip olmak mümkündür. Oldukça geniş bir kitlenin tercihi olan post bariatrik cerrahi uygulamaları kısa sürede olumlu sonuçlar vermesi nedeni ile güvenle tercih edilebilen operasyonlardır.

Günlük yaşamda birçok farklı nedenden ötürü fazla kiloya sahip olan bireyler yaşadıkları ani bir değişim ile kilo verdikleri durumda fazla kiloların gitmesi nedeni ile vücutlarında birçok noktada sarkık deri görünümü meydana gelir. Özellikle obezite grubunda yer alan hastalar verdikleri kilo nedeni ile vücutlarında hoşlanmayacakları bir görünüme sahip olur.

Post Bariatrik Cerrahi Nedir?

Normalden fazla kiloya sahip olan insanların vücutlarında kilo alımına bağlı olarak deri altında birçok farklı deformasyon meydana gelir ve çözüm için post bariatrik cerrahi uygulamalarına yer verilir. Çatlak başta olmak üzere birçok farklı deri problemi kilolu insanların ortak problemleri arasında yer alır. Bahsedilen bu bozukluklar vücudun sadece bir bölgesinde değil hemen her bölgesinde gözle görülebilir düzeydedir.

Özellikle karın bölgesinde biriken fazla yağlar zamanla bu bölgede katlamalı bir görünüme neden olur. Bu nedenle verilen kilo kayıplarında en sık olarak göze çarpan bölge karın bölgesidir. Problemli bölgelerde uygulanması ile karın bölgesi başta olmak üzere vücudun her bölgesinde istenilen kusursuz ve pürüzsüz cilt yapısına sahip olmak mümkün olur.

Sağlık Kuruluşları ile İletişim

Vücudun hemen her bölgesinde uygulanabilen post bariatrik cerrahi uygulamaları hakkında daha detaylı bilgi almak ve fiyat bilgisi edinmek için sağlık kuruluşları ile iletişime geçmek gerekir. Bazı durumlarda mecburi olan bu operasyonlar kimi durumlarda bireylerin tercihi olarak tercih edilebilir. Bu noktada gerekli görüldüğü için yapılan uygulamalar bazı sağlık kuruluşlarında sigorta güvencesi kapsamında karşılanabilir.

Bununla birlikte post bariatrik cerrahi uygulamalarını özel kuruluşlara giderek burada belirli ücret karşılığında tercih etmek mümkündür. Bireylerin bu uygulamaları tercih etmeden önce gerekli kararı vererek sağlık kuruluşlarından ilgili fiyat ve detay bilgisine sahip olabilir.  Post bariatrik cerrahi fiyatları ve uygulama süreci hakkında detaylı bilgiler için sağlık kuruluşları ile iletişime geçilmesi gerekir.

Etkili Kilo Verme

Kilo verme aşamasında hangi yöntemler kullanılırsa kullanılsın sonuçta deri içerisinde boş kalan yerlerde mutlak suretle sarkmalar meydana gelir. Yeni bir görünüme sahip olmak isteyen bireylerin tam anlamı ile istedikleri bir vücuda sahip olmaları için post bariatrik cerrahi uygulamaları tercih edilir. Vücut şekillendirme uygulamaları ve operasyonları olarak da adlandırılabilecek olan bu cerrahi uygulamalar neticesinde her hastanın dilediği gibi düzgün bir vücuda sahip olmaları mümkün olur.

Vücut Geneli Uygulama

Post bariatrik cerrahi uygulamaları birçok durumda tüm vücut genelinde değerlendirilen ve uygulamalar gerektiren operasyonlardır. Bu nedenle uygulama için alınacak hastalarda bütün operasyonların tek bir günde sonuçlanması beklenemez. Cerrahi ve estetik doktorları ile yapılacak ortak değerlendirme ile hastaya yönelik bir işlem programlanması yapılır ve bütün uygulamalar bu program çerçevesinde ilerler.

Her hasta için özgün olarak oluşturulan kombinasyonlar ile bu sürecin kolay ve rahat yönetilmesi mümkün olur. Belirli bir sıraya göre yapılan uygulamalar kapsamında yüz germe operasyonları, göğüs toparlama ve dikleştirme, popo kaldırma işlemleri, karın bölgesi sırt ve bel bölgesinde gerdirme operasyonları, bacak germe operasyonları gibi birçok farklı uygulama yapılabilmektedir.

Tedavi Sonrası Yapılacaklar

Vücut genelinde tercih edilen uygulamalarında hastaların belirli bir süre boyunca sağlık merkezinde kalması gerekebilir. Programa uygun olarak yapılan tedavilerde art arda işlem gerekliliği bulunursa bu durumda hastalar birkaç gün süre ile hastanede kalabilir. Bunun haricinde bölgesel olarak tercih edilecek post bariatrik cerrahi uygulamalarında hastalar aynı gün hastaneden taburcu olabilir.

Normal düzende art arda bütün vücudu kapsayan post bariatrik cerrahi uygulamalarının yapılacağı durumlarda da yine bölgesel olarak gerçekleştirilen işlemlerin aralarında hastanın iyileşmesi için belirli bir süre boyunca beklenir. Hastanın iyileşme sürecinin takip edilmesi ile bütün vücut bölümlerinin işlemden geçirilmesi de mümkün olur.

Aşırı Kilo Verimi Durumunda Yapılacaklar

Aşırı kilo veriminin son derece hızlı bir şekilde gerçekleşmesi vücutta istemeyerek de olsa sarkmaya neden olur. Post bariatrik cerrahi uygulamaları bu anlamda sarkmanın meydana geldiği her bölgede uygulanır ve uygulanan işlem son derece kalıcıdır. Hastalar post bariatrik cerrahi tedavisi aldıktan sonra aynı kilo ortalamasında kaldığı müddetçe kalıcı olarak bu sonuçlara sahip olabilir. Ancak hastaların tekrar olası kilo almaları durumunda vücutta tekrar sarkmaların görünmesi kaçınılmazdır. Bu durumda da yine kilo düzeyinin stabil olması ile tekrar post bariatrik cerrahi hizmeti almak gerekli olur.

Post Bariatrik Cerrahi Fiyatları 2021

Herhangi bir yan etkisi bulunmayan bu operasyonlar bu anlam güvenle tercih edilebilir. Tedavi sürecinin ve iyileşme sürecinin kolay olması nedeni ile birçok farklı nedenden ötürü vücudunda sarkma bulunan he hasta bu operasyonlar için uygun bir adaydır. Ergenlik yaşını dolduran ve vücudundan şikâyetçi olan her birey sağlık merkezlerine başvuru yaparak bu tedavilerden faydalanabilir.

Yapılacak olan post bariatrik cerrahi uygulamalarında zayıflama sürecinde bulunan hastalar bir süre incelemeye alınır ve bir süre takip edilir. Zayıflama süreci devam eden hastalarda bu uygulamalar geciktirilir ve hastanın bütün fazla kilolarından kurtulmaları gerekir. Kilo vermesi duran ve yaklaşık 6 ay boyunca aynı kiloda durabilen hastalar bu uygulamalar için hazır adaylar halini alır.