Diş İmplantı, yaşanılan diş kayıplarını gidermek amacıyla tercih edilir. Sağlıklı bir yaşamın ön koşulu olan dişler sayesinde besinler öğütülerek yenilir. Y İmplant çene kemiği açılarak içerisine yerleştirilen protezler ve yapay olarak hazırlanan diş kökleridir. Bu dişler eksik dişlerin yerine yapılır.

Diş doktorları tarafından klinik ortamlarda hijyenik bir şekilde uygulanan implant dişler uzun ömürlü ve sorunsuz bir kullanım yapısına sahiptir.

Gerçek bir diş kökü gibi kullanılan implantlar 3 aylık bir süre gibi zaman zarfı içerisinde tamamen çene kemiğine tutunur. Tutunma işlemi ile beraber implantlar üzerine konulacak protezleri daha iyi taşırlar. Diş İmplantı fiyatları tedavi yöntemine bağlıdır.

$ 1.000

Başlayan Fiyatlarla

6-8 Saat

Operasyon Süresi

2.5 Gün

Türkiyede Kalma

0.5 Gün

Hastanede Kalma

2 Gün

Otelde Kalma

İmplant için farklı şekillerde kullanılan tedavi yöntemleri bulunur. Tercih edilen bu yöntemler kişiden kişiye değişir. Çünkü her bireyin kendine diş yapısı, kemik yoğunluğu, yüz hattı ve ağız bakım şekli bulunur.

Titanyum materyalinden hazırlanan implant çene kemiği içerisine yerleştirilir. Çene kemiğine yerleştirilen bu implant üzerine protez olarak adlandırılan diş şeklindeki madde yerleştirilir.

Diş kullanımında daha çok zirkonyum veya porselen maddeler tercih edilir. İmplantın 4 farklı şekilde uygulanma metodu bulunur. İlk yöntemde eksik olan ya da çekilen diş yerine implant yerleştirilir. Özellikle çekim sonrası açılan boşluğa implant yerleştirilir.

İkinci uygulama şekli kapalı tekniktir. Bunun için çene kemiği kesilmeden lazer yardımı ile oyuk açılır.Üç yöntem de mukoza üzerinden implant uygulamasına başlanılır.

Dördüncü uygulama yöntemi ise cerrahi işlemler ile yapılan ameliyat sonucunda çene kemiğinde oyuklar açılır ve buraya implant yerleştirilir. Her yöntemin kendine özgü aşamaları bulunur. Diş implantı fiyatları üzerinde kullanılacak yöntemin etkisi bulunur.

Ağız ve diş sağlığı açısından popüler bir teknik olan diş implantını diş kaybı bulunan bireyler tercih eder. Diş implantı yaptırmak isteyen kişilerin en çok merak ettiği konulardan biri de implantın kimlere yapılacağıdır.

Diş implantı için öncelikle hastaların 18 yaşını doldurmuş olmaları ve herhangi bir sağlık probleminin bulunmaması gerekir.

Diş implantı tek diş eksikliği ya da tam dişsiz hastalar tarafından tercih edilir. Ayrıca hareketli protez kullanmayı istemeyen kişilerde diş implantı yaptırarak daha uzun ömürlü kullanıma sahip olan dişlere sahip olurlar. Dişe implant yaptırmak isteyen kişiler öncelikle diş implant fiyatları hakkında bilgi sahibi olmaları gerekir.

Diş implant yaptırmak için kişilerin sağlık koşullarının bu tedaviye uygun olması gerekir. Bu nedenle zararlı alışkanlıklar içerisinde sigara kullananlar, şeker hastaları, kalp rahatsızlığı ve tansiyonu bulunan kişiler diş implant yaptıramazlar.

Diş implant tedavisi zorlu bir süreçtir. Bu süreçte gelen hastaların sağlık açısından herhangi bir hastalığının bulunmaması gerekir. Hastalığı bulunan bireyler isim doktor kontrolünde implant tedavisine başlamalıdır.

Tedavi sürecine zorlu kılan hastalıklardan biri de kalp rahatsızlığıdır. Gerçekleşecek olan işlemler sırasında kalp istemeden ani tepkiler verebilir. Bu nedenle kalp doktoru ve diş hekimi arasında iletişim sağlanmalıdır.

Diş implant yaptırmak isteyen hastaları sağlık koşullarının bir tedavi yöntemi mi uygun olması gerekir. Diş implant için şeker hastalığı riski oluşturabilir. Çünkü şeker hastaları eğer kontrol altında değilsin tedavi sürecinde ciddi kanamalar meydana gelir. Fakat doktor kontrolünde gerçekleşen diş implant tedavileri daha sağlıklı olabilir.

Bu nedenle diş implant yaptırmak isteyen hastaların öncelikle doktor ile iletişim halinde olmaları gerekir. Çünkü İmplant için açılan oyuklarda şeker hastalarında iyileşme süreci daha geç olur.

Ayrıca işlem sırasında durdurulamayacak kanamalarda görülebilir. Bu nedenle şeker hastalarının ağız ve diş sağlığına dikkat etmeleri gerekir.

İmplant tedavisi için kişilerin sağlık durumlarının iyi olması ve bu tedaviyi engelleyecek herhangi bir hastalığa sahip olmaması gerekir. Diş implantı şeker hastalarında, hemofili hastalarında, yüksek tansiyonu bulunan kişilere, kemik gelişimini tamamlayamamış bireylere uygulanamaz.

Özellikle ergenlik dönemini tam olarak atlatamayan hiçbir birey bu tedavi yöntemini alamaz. Diş implant tedavisi kendi çapında bazı özelliklere sahiptir ve bir takım zorlukları bulunur. Tedaviye uygun olmak gerçekleşecek operasyonun daha başarılı olmasını sağlayacaktır.

Diş İmplant tedavileri genel sağlık sigortası kapsamında yer almaz. Bu nedenle diş implantı fiyatları konusunda araştırma yapmak ve belli bir bütçe ayırmak gerekir. Eksik dişin sayısı ve geçirilecek operasyonun yöntemine bağlı olarak değişiklik gösterir. Diş implant birçok diş tedavisine göre daha maliyetli bir işlemdir

.Bu nedenle hastaların diş implant fiyatları 2023 konusunda bazı bilgilere sahip olması gerekir. Bunun için tedavi öncesi yapılacak işlemlerin belirlenmesi ve toplu bir fiyat belirtilmesi gerekir. Böylece hastalar daha sağlıklı bilgilere sahip olarak işlem sonrasında herhangi bir sürprizle karşılaşmazlar. Diş sağlığı için tercih edilen bazı tedavi yöntemleri sigorta kapsamı içerisinde bulunmaz.

Bu nedenle diş implantı da sigorta kapsamı dışındadır.Diş implant ücretleri her yıl güncel fiyatları ile hastalara bildirilir. Ücretler tercih edilen klinik ve doktora bağlı olarak değişir. Ayrıca diş İmplantı fiyatları diş eksikliği sayısına bağlı olarak da değişir.

Tedavi öncesinde yapılan incelemeler ile diş eksikliği ya da kayıpları belirlenir ardından implant tedavisine başlanır. Diş implantı fiyatları 2023 hakkında bilgi almak için bizlere ulaşabilirsiniz.